Formularul pentru autentificare

Coşul de cumpărături

Coşul de cumpărături este gol

Căutare

Calendar

«  August 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Sondajul nostru

Evaluează site-ul meu
Total răspunsuri: 6

Statistici


Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0
Întrebări frecvente Întrebări frecvente


Când se pot face nunți în anul 2015?

Ianuarie: 8, 10, 11, 12, 13, 15, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27, 29, 31.
Februarie: 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15.
Martie: nu se fac nunți.
Aprilie: 19, 20, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30.
Mai: 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 28.
Iunie: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 29, 30.
Iulie: 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 18, 19, 20, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30.
August: 16, 17, 18, 20, 22, 23, 24, 25, 27, 30, 31.
Septembrie: 1, 3, 5, 6, 10, 12, 15, 17, 19, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 29.
Octombrie: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 15, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27, 29, 31.
Noiembrie: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14.
Decembrie: nu se fac nunți.

Cum încep organizarea nunții?

Există mai multe moduri: poți începe căutarea nesfârșită pe internet, poți primi sfaturi de la prieteni și rude sau poți apela la un specialist. Specialistul este un event planner.
Ce are aceasta persoana așa, special? Ei bine, are experiența, cunoștințele și contactele necesare care să te ajute în găsirea celor mai bune soluții și luarea celor mai bune decizii pentru nunta ta, într-un timp foarte scurt.

Ce caracteristici trebuie să aibă restaurantul?

Restaurantul trebuie să se potrivească cu tema/conceptul evenimentului, să aibă capacitatea potrivită evenimentului și servicii calitative la prețuri decente.

Cum negociez contractul la restaurant?

Dacă nu dorești ca event planner-ul să facă acest lucru pentru tine, este bine să știi că orice contract poate fi negociat, inclusiv cel cu restaurantul unde urmează să organizezi evenimentul.
Este important să cunoști ce gramaje vor avea porțiile, ce include pachetul de băuturi, dacă se percepe taxa de dop sau alte taxe suplimentare, dacă servirea este inclusă, dacă restaurantul va pune la dispoziție vesela/pahare/ tacâmuri pentru produsele pe care nu le achiziționați de la el (în multe cazuri șampania este adusa de beneficiari și nu ar fi plăcut să constatați că nu aveți pahare în care să fie servită).

Ce trebuie să discut cu fotograful?

  • Dacă are disponibilă data evenimentului tău.
  • De cât timp lucrează în domeniu.
  • Dacă a mai avut o nuntă similară cu a ta.
  • Cum descrie stilul fotografiilor sale
  • Care este portofoliul său, dacă pozele din portofoliu sunt toate ale sale și dacă sunt de dată recentă
  • Ce tip de echipament folosește
  • Dacă este de acord să îi arăți ce tip de fotografii îți plac.
  • Ce informații îi sunt necesare înainte de eveniment
  • Are o echipă cu care lucrează
  • Are echipament de rezervă sau are un înlocuitor în caz de urgență
  • Dacă evenimentul este în altă localitate va solicita plata transportului.
  • Are și alte evenimente de fotografiat în aceeași zi
  • Este de acord ca și invitații să fotografieze
  • Când ajunge la locul de început al evenimentului și cât timp va sta
  • Ce conține pachetul foto
  • Fotografiile de logodnă sunt incluse în pachet
  • Oferă și un album foto în pachet, cum va arăta acesta
  • Când primesc pozele
  • Pozele vor fi postate on-line sau îmi vor fi puse la dispoziție pe suport electronic
  • Primesc masterul fotografiilor
  • Cine este proprietarul fotografiilor (dacă primesc și dreptul de autor al fotografiilor când le achit)
  • Ce număr de fotografii prelucrate primesc
  • Când primesc contractul
  • Care este valoarea avansului și când se plătește diferența
  • Care sunt condițiile de anulare a contractului
  • Îl includ la numărul de meniuri sau nu
  • Ne va posta fotografiile în social media, dacă da, în ce condiții
  • Dacă va respecta codul vestimentar.

  • Ce trebuie sa discut cu DJ-ul/cu formația?

  • Dacă are disponibilă data evenimentului tău.
  • De cât timp lucrează în domeniu
  • Dacă a mai avut o nuntă similară cu a ta.
  • Cum descrie stilul muzicii pe care o are în lista/repertoriu
  • Poate fi văzut/văzuta la un alt eveniment
  • Ce tip de echipament folosește
  • Dacă este de acord să îi pui la dispoziție o listă cu melodiile preferate.
  • Ce informații îi sunt necesare înainte de eveniment
  • Are o echipă cu care lucrează
  • Are echipament de rezervă sau are un înlocuitor în caz de urgență
  • Dacă evenimentul este în altă localitate, va solicita plata transportului
  • Are și alte evenimente în aceeași zi
  • Când ajunge la locul de început al evenimentului și cât timp va sta
  • Formația poate adaugă în repertoriu melodiile noastre preferate
  • Când primesc contractul
  • Care este valoarea avansului și când se plătește diferența
  • Care sunt condițiile de anulare a contractului
  • Îl/o includ la numărul de meniuri sau nu
  • Dacă va respecta codul vestimentar.


  • Ce acte sunt necesare pentru cununia civilă?

    Actele necesare pentru cununia civilă le găsiți aici: http://dgepmb.ro/acte-necesare-incheierii-casatoriei/35

    De unde achiziționați florile?

    Florile sunt aduse de partenerii noștri direct din Olanda de la bursa de flori din Aalsmeer.
    Suntem bucuroși să va anunțăm că lucrăm și cu G-fresh.

    Aveţi condiţii de păstrare a florilor pe timpul verii?

    Da, în atelierul nostru avem o încăpere special amenajată, unde florile sunt păstrate la temperatura optimă.